در و پنجره های رنگی

کاربرد پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی

زیبایی در صنعت ساختمان اهمیت زیادی دارد که بیشتر هم در نمای ساختمان به ایجاد این زیبایی پرداخته می شود. با استفاده از پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی هم نمای داخلی و هم خارجی زیباتر می شود و هم کاربرد در و پنجره رنگی در جهت آرامش و رفاه افراد خواهد بود.

این نوع از پنجره ها به دلیل ویژگی هایی که دارد، جایگزین پنجره های آلومینیومی شدند. طرفداران بسیاری را جلب کرده اند و از این محصول استقبال خوبی صورت گرفته است. در ادامه بیشتر درباره مزیت استفاده از پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی می خوانیم.

پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی

پروفیل های یو پی وی سی خاصیت رنگ پذیری دارند. پروفیل‌های رنگی مزیت خوبی دارد که عایقی برای ضد خش شدن است. پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی را می توان در انواع سبک ها و دکوراسیون ها به کار برد. هم برای سبک مدرن و هم کلاسیک طراحی و ساخته می شوند.

چرا از پنجره دو جداره  upvcرنگی استفاده کنیم

برای ایجاد زیبایی در نمای داخلی و خارجی ساختمان هم از این نوع محصول استفاده می شود. بر اساس طرح نما و سبک آن، سلیقه کارفرما و افراد از این محصول انتخاب می شود و در زیبایی ساختمان استفاده می شود. جدا از اینکه مزیت های کاربردی خود را که شامل پنجره دو جداره یو پی وی سی است را دارا است.

از مزیت خرید و استفاده از پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی می توان موارد زیر را بر شمرد.

پنجره دو جداره upvc رنگی دارای نصب راحت و اسان است.

این محصول در طرح و رنگ متنوع است و هماهنگ با هر سلیقه ای است.

طول عمر بالایی دارد.

ضد خش هستند.

نظافت و تمیز کردنی راحت و آسان دارند.

عایق آلودگی و حرارت هستند.

دوام خوبی دارند. مقاوم هستند.

قیمت مناسبی هم دارند.

بر اساس فرم و ظاهر و سبک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

در برابر شوینده و حلال های آلی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

در برابر نور خورشید و باران اسیدی مقاومت خوبی دارند.

نصب پنجره های رنگی upvc

نصب پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی به نوع و مدل آن بستگی دارد. برای نصب از فریم بازسازی استفاده می شود. نصب می تواند بدون یراق آلات و بازشو هم انجام شود. برای نصب این محصول پروفیل و شیشه دوجداره  مورد نیاز می باشد. انتخاب لنگه بازشو هم بر اساس معماری و سبک ساختمان انتخاب می شود و بر اساس سلیقه است.

بهتر است برای عملکرد بهتر پنجره دو جداره یو پی وی سی، نصب آن به دست کارشناس حرفه ای انجام گیرد. عملکرد خوب پنجره های دوجداره به چگونگی نصب ان ها وابسته است.

قیمت پنجره دو جداره  upvc رنگی

قیمت این محصول با توجه به نوع پرفیل استفاده شده و کیفیت ساخت و نوع رنگ و ترکیبات مواد متنوع است و با هم فرق دارند. سفیدی و شفاف بودن رنگ های استفاده شده در این محصول، در تعیین قیمت تاثیر می گذارد. برند شرکت سازنده هم در قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی تاثیر می گذارد.

طراحی و تولید پنجره های دوجداره رنگی بر اساس انواع سلیقه ها صورت می گیرد و در نتیجه قیمت های متفاوتی هم دارند. از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول موارد زیر است.

رنگ و لمینت استفاده شده

سفید بودن و شفاف بودن محصول

نوع پروفیل استفاده شده

مواد خام به کار رفته در تولید

نوع رنگ و کیفیت ساخت

پنجره های دوجداره رنگی برند سی‌فور

اگر قصد خرید قیمت پنجره دو جداره upvc رنگی باکیفیت و مرغوبی را دارید، برند سی‌فور را انتخاب نمایید. این پروفیل را می توان در هر شرایط اقلیمی و جوی استفاده کرد و طول عمر بالایی دارند. تنوع رنگی بالا این محصول با برند سی‌فور زیاد است و مرغوب ترین پروفیل در بازار است.

رنگ آمیزی در پنجره های یو پی وی سی

پنجره دو جداره upvc رنگی اکثرا به صورت لمینت شده طراحی و تولید می شوند و در بازار موجودند در صورتی که در و پنجره های رنگی سی فور از تکنولوژی جدید هات ملت بهره می‌برد که مشکلات لمینت مثل بلند شدن روکش، ایجاد حباب و ... را ندارد.

سوالات متداول پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی

کاربرد پنجره دو جداره یو پی وی سی رنگی چیست؟

برای زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.

قیمت پنجره دو جداره رنگی چقدر است؟

به کیفیت و مواد خام آن بستگی دارد و نوع پروفیل استفاده شده که در این مطلب کامل به آن پرداخته شده است. برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان در ارتباط باشید.

مزیت استفاده از پروفیل های رنگی چیست؟

هم زیبایی دارند و هم از نظر کاربردی ویژگی های مثبت دارند. استحکام و مقاومت خوبی دارند و عایق رطوبت و حرارت و مانع نفوذ باران های اسیدی هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.